Kam s reklamou


Proto je potřeba reklam. Ale takových, které jsou vidět. Reklamní plakát může být hezký a lákavý, ale pokud je umístěn ve sklepě činžovního domu, asi nebude firmě příliš platný. A protože dnes je fenomén internet, je nutno dávat reklamy tam. Problém, je zde stejný jako s plakátem ve sklepě. Pokud je zde reklama na zboží umístěna tam, kam nikdo nezavítá, jak je rok dlouhý, je ve své podstatě naprosto zbytečná. Pokud je to reklama stylu PPC, tak je to sice jedno, ale přece jen… PPC reklama je ta, za kterou se platí jen v tom případě, že na ni někdo klikne. Proto ta zkratka, Pay Per Click.

sociální sítě

Ovšemže se každý reklamní agent pak tedy dere o místa, kam přijdou miliony lidí a kteří reklamu uvidí. Proto se ovšem za místa platí. Stejně jako na hokejovém či fotbalovém místě platí firma za to, že na bočních panelech běží třeba název nebo její logo. A že to není laciná záležitost vám jistě každý rád z branže potvrdí. Takže je nutno znát a vědět kam se může člověk „vrtnout“ a s kým se domluvit na umístění reklam. Většinou to obstará reklamní agentura.

logo FB

Ta naprosto přesně ví, že dostat reklamu na nějakou sociální síť, například nejznámější Face Book je terno. Proto mají také znalce a specialisty kteří to zvládají. Umí také například správu sociálních sítí a spoustu dalších činností, které reklamám pomáhají a tím vlastně vydělávají ještě více peněz tomu, kdo si je zadal. Jistě jste již někdy na FB byli a pokud ne, měli byste to napravit. Není to vaše povinnost, ale přehled by měl být naprosto ve všem. Spousta reklam vás tam nemine, pokud si ovšem neplatíte za jejich odstranění. Netuším, kolik lidí tuto službu využívá a zda funguje ve všech státech, ale to není vůbec podstatné. Jednoduše řečeno, pokud chcete mít reklamu přímo zde, musíte kliknou na odkaz výše a tam je kontakt na lidi, kteří vám to zařídí. Rychle a za rozumné peníze.